:(...ledsen.

Lolla, jag känner igen mig i dig just nu. Man kan verkligen behöva skriva av sig känslor som sitter djupt i hjärtat och vägrar släppa. Sen så har vi kanske samma problem också, att det finns de som läser våra bloggar som gör att man inte kan riktigt skriva av sig trots allt. Jag står inför ett val, att bekänna allt för mig själv i bloggen eller att slinka runt i småvägar istället och försöka uttrycka mig på ett sätt som bara jag kommer förstå. Vilket ger mig idéen att jag faktiskt kan ett språk som inte den personen kan! Smart, va?

Myslalam ze ja jestem najwazniejsza, ale ile juz razy mi pokazales ze chces ja spotkac tak bardzo? Probowalam ci powiedzic w tile sposob ze ja nie chce zebys ja spotkal sam ale wraz wybierasz zeby ja spotkac. Wiem ze ona nie chce mnie spotkac bo jag nie lubie ze ona chce byc tak blisko ciebie, ale cholera ty jestes MOJ chlopak i ze ty, juz po cztery miesecy, wybieraz zeby moje cerce plakalo. Juz sama nie wiem czy mam zostac z toba. Przepraszam, kocham cie, ale nie wiem ile ja jesce moga brac..

Jo, jag vet, tråkigt att vissa inte förstår det jag skrev men tyvärr är det så att vissa saker borde hållas mer personligt. Det är känslor man inte vågar säga högt eftersom att man är rädd att fortfarande bli sviken. Träffas och fika? Ring! Behöver tänka på annat (även om jag är lite pank just nu :P).. ♥

Kommentarer
Postat av: Lolla

jag är oxå pank.. men prata kan du ALLTID komma till mig o göra!

2008-05-06 @ 10:00:31
URL: http://memorize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0