Måndag - Ännu lov dock!

Dagens började med fika i stan med flickorna - Sara, Kajsa, Viola! Eric anslöt sig också senare när Sara upptäckte honom vandrandes i stan. Det blev lite kladdkaka för mig och lite annat gott för the rest. Efter det mycket trevliga fikat så åkte jag mot Farsta för att städa och förberedda för matlagning. Det blev köttfärssås till middag med det underbara sällskapet av Michel såklart<3. Nu myser vi med datorerna i soffan och Las Vegas på TV. Godis har jag gottat i mig massor och funderar på att leka lite med en ny header till min nya blogg som jag jobbar med. :) På fredag är det mys hos Sara, längtar faktiskt :). Alltid trevligt att umgås med flickorna! Toodles.. ♥




Lånade bilder av Viola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0