Tisdag - Fortfarande ledig *mwahaha*!

Sista lediga dagen idag då. Har städat här hos M så att det är lite fint när han kommer hem, ska duscha strax och sedan laga lite mat till mig. Efter maten och efter att ha diskat efter mig så drar jag hem till Norsborg och installerar mig i mitt rum för en städdag! Ska även hinna fixa samhällskompletteringen som jag ännu, -.-', inte blivit klar med. Borde även läsa i engelska boken. Igår var det myspys kväll med SAW4. På torsdag ska vi nämligen se SAW5!! Spännande! Vi ska gå ett helt gäng, med H/E och E! M's vän R ska också med och han har också någon bunt med vänner som han ska ta med. Aja, nu ska jag då hoppa in i badet! Puss hej svej på er.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0