Kväll.

Matlagning på G, städning av kök är klart, jag borde seriöst ta betalt. Är i Farsta och lattjar, Mich spelar Diablo (som vanligt *suck*). Ikväll blir det kycklingfiléer med klyftpotatis, inga grönsaker till för vi är fattiga. Haha, dags att skaffa jobb liksom. Vart inge jobb idag men det blir det imorgon *wiieh*. Har faktiskt pluggat lite matte idag och det gick bamsebra. Tills jag kom till ett bajstal och då sket det sig och jag gav upp. Denna fredag är det übertråkigt på TV, inget bra går ju idag! Aja, lite bilder skänker jag här nedan. 1. Efter att ha badat Lucifer. 2. Söta Buuusifer! 3. Hösten är här. Visst blev sista bilden fin :) ?.. ♥


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0