Låt den rätte komma in.

Igår var det mycket som jag hann med! :) Jobbade till 17 och sedan mötte jag Lolla och vi gick på Vernissage, efter det fikade vi på Chokladkoppen. Måste dock säga att jag inte skulle vilja fika där igen >.<, för högljutt och kladdkakan á la Sten Sture är mycket godare! Vid 19 var jag hemma hos Michel och drägga lite tills vi vid 20 åkte in till stan igen för att gå på bio :). Vi såg på Låt den rätte komma in. Den var speciell, boken var bättre men sånt är man väl van vid?

Idag ska vi snart äta ute med min pappa och efter det så är det bara massa plugg som gäller för min del! :O Trafik-uppsats *dam-dam*. Hur som helst så ska jag ta och göra nytta nu. Pussis från flickan.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0