Bilder...lovade ju!

Jo här kommer som lovat, lite bilder :).




1. Elin Peelin solar med min nackkudde på huvudet sitt. Från i somras när vi var hos Linda (Rätt?)
2. Mina finfina skor till hösten/vintern :).
3. Jenni Penni när vi åkte bil en sväng, love på sötflickan som ringde mig idag<3
"- Hej!
- Hej Jenni!! Hur mår du?
- Ba!
- Var är du?
- Hemma!
- Jaså?
- JaaAAaa! :D
- Leker du?
- Ja.
- Vad leker du?
- *bebis språk, fatta noll*
- Jaha, vet du var jag är?
- JaaAAaa.
- Jaså? Var är jag?
- Hemma.
- Nej, jag är på McDonalds.
- Donnas!
*Monika i bakgrunde
- Tack för den du!
*Jennifer fortsätter.
- Donnas! Donnas!
- Hej då Jennifer!
- Hej då!
-I love you.
- Amlomju!!
*Klick
4.
Igår när jag var på väg till jobbet så unnade jag mig lite gotti :). Minibilar! ~ 5kr.


.. ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

snygg bilden på mig va då xD

2008-09-03 @ 18:45:59
URL: http://leelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0