För...

JAG HAR EN NY DATOR! Och jag hatar Vista. ^^,

Anyway, god morgon! Här är man då sjuk.. bajs >.<! Förresten, innan jag glömmer, vem kan jag få vara med i grupp på svenskan respektive engelskan? I engelskan fick jag häftet med rubriken "The tell-tale heart". Nice att när jag just den dagen blir sjuk och stannar hemma så är det massa grupparbeten på G. -.-' Jag var på sista lektionen, Psykologi, och den var skoj. Tittade på film och måste säga att denna kurs intresserar mig :D! Intressant hur vi människor är byggda och hur vi agerar kring olika saker.

Idag ska jag och Pierre på handledarkurs på Odenplan i den andra skolan, trevlans! I torsdags fick jag åka med bilen en typ 100 meter med pappa och det var jätteläskigt :O! Bilar körde om mig för att jag var så seg XD. I alla fall, efter handledarkursen så blir jag skjutsad till Berns för att gå runt lite på CIS-mässan :) ((mässa om utlandstudier!).

Min nya dator är awesome. lite seg när den startar och Vista är lite komplicerad men nice att man kan typ söka efter allt. Och coola program som medföljer :).

Troligen så sover jag hemma inatt också, Mich ska tydligen ut och festa igen, kul... Inte. Tyvärr, men jag tycker inte det är kul att ens pojkvän går ut med äldre vänner och super sig full till klockan 5 på morgonen. Jag gillar det inte, punkt slut! Tyck va fan ni vill för er själva, jag vet att det inte skulle vara kul för Dig heller Mich, om jag drog ut med äldre kill och tjejkompisar för att supa mig full och inte komma hem på natten. Ja, det hände en gång, för inte så länge sen men det blir svårare att lita en andra gång. Det gör mig ledsen, okej?.. ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0