God Kväll!

Sitter hemma hos familjen och måste börja med att tacka för alla fina kommentarer!

Sara: Gumman, det kommer fram i sinom tid vad det är som pågår, just nu vill jag bara hålla det för mig själv.

Emma: Tack gumman! Det var hjälpsamt att läsa, dock så är det svårt att gå vidare, man har ju liksom inte sett det komma riktigt än och så POFF* händer det bara :/. Tack ändå! Så fort jag kommer över det värsta så ska jag ta vara på tipsen, dock vet jag hur svårt och lång tid innan jag kommer ens lugna mig. Jag vill liksom inte att detta ska hända! Han betyder för mycket!

Tack för det stöd jag fått hitills! Ni mina vänner som ännu inte fått veta (eftersom att jag valt att vänta med att berätta eftersom att jag behöver smälta det själv först), ni kommer få veta i sinom tid! Låt mig bara få fatta vad det är som pågår själv. Rädd för att bryta ihop, rädd för vad jag är kapabel till att göra, rädd.

Imorn blir det sällskap på Grönan åt Emu och Emilie! :) Myyys! Behöver massa kramar!.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0