God kväll från Flemingsberg.

Sitter och håller tankarna på annat håll, läser tidning, kolla bloggar, läser lite forum. Inte många vet vad jag går igenom nu, men i rättans tid ska jag skriva om det här med, väntar bara på rätt ögonblick.

Jag kan  väl berätta en rolig grej som hände i torsdags, som jag inte hann berätta för någon/några. Jag blev nämligen uppringd av ett företag som ville ha mig som hårmodell! Kul, fast jag har lektion just den tiden de vill träffa mig och tyvärr så prioriterar jag skolan. Så de skulle höra av sig nästa gång igen :).

Nu ska jag fortsätta med mitt nördande och vet ni vad jag kom att tänka på? Något jag surar över är att jag fortfarande inte använt mina sexiga underkläder :O! När ska man få visa upp de må sig tro?

Puss från flickan.. ♣

Kommentarer
Postat av: Mysan

vad skulle du helst vilja vinna i en tävling på bloggen? :)

2008-09-20 @ 23:01:59
URL: http://mysblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0