Lugn dag...idag.

Skolan började som vanligt klockan 8.00 men trots att jag gick ut 10 minuter tidigare än vanligt så var jag en kvart försenad! Detta pga att det var ersättningsbussar på gröna linjen i morse. Tack SL! Aja. Slutade vid tolv och drog hemåt. Stannade till i Farsta centrum och köpte lite grejs i present till min prinsessa May i Kiruna! Dock kan jag inte lägga in bilder på grejerna för vi vill ju inte att DU ska tjuvkika va :P? Sen så köpte jag en liten grej till Michu men det kan inte heller skriva om eller visa bild på för han kommer ha tillgång till datorn innan jag kommer hem så :P. Imorgon ska jag köpa böckerna till trafikkursen! Wiieh :D! På onsdag så ska jag och mamma umgås<3 och på torsdag så är datorn såld :). Vid 15.00 tiden så drar jag iväg till Södertälje för att vara barnvakt i någon timma och sedan så ska jag plugga till trafikprovet imorn :O! Saknar min sötnos Mich<3<3 Ska pussa massor på DIG när jag kommer hem :). Kärlek så länge.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0