Morgon 2.

God Morgon folket! Är uppe sen 8, inte lätt att sova, hungrig är jag också men ack vad jag mår illa av allt. Planerna var att följa med Emu och Emilie till Grönan och agera sällskap men gud vad jag mår dåligt. Ska istället följa med familjen ut med båten. Egentligen skulle jag bara vilja hitta en grotta just nu. Tråkigt inlägg? Japp. Vad är intressant att läsa om egentligen? Vad vill man gå in och läsa när man klickar upp internet?..

Anyway, ska rensa mp3n på all musik så jag har ett stort USB minne typ, behöver föra in lite filer på den, så var beredd på mig snart! (I know, ni fattar noll :P). Sitter hur som helst vid datorn med min nalle, Den är söt :) Har inge bild på den men ska fixa det. Han håller mig alltid lite gladare, även om jag kan brista ut i tårar när jag ser honom, den bär på minnen nämligen. Den är ljusbrun och har en rosa blomma som ett halsband. Haha, gud vad nördig jag känner mig :P.

Ska lalla runt på nätet nu och sedan klä på mig och gå hem!.. ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0