Och nu För...

JAG HAR EN NY MOBIIIIIL!! :D Hoppas den är bra :P. Nokia 5310 XpressMusic :).
 
Handledarkursen var lite seg och lite grejer som han gick igenom var man redan bekant med men jag hoppas jag får instruktören som handledare när jag kör i skolan. Han verkade bra utbildad och lugn av sig. Efteråt så fick jag skjuts till Berns dåra, men gick bara ett varv snabbt...fanns bokstavligen inte så mycket. Variationen var sämst. Nästan bara USA och Australien. Fick ett USB minne från de, tackar! När vi kom hem så käka vi lite och nu sitter jag då här ett tag. Funderar på vad jag ska göra...mobilen måste ju laddas i 2 timmar och 30 minuter, köpte också till ett minnekort på 1gb. Aja, nu ska jag nog bara surfa runt :).. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0