Patrik 1,5

Filmen var gullig, inget jag direkt skulle se igen men den var bra :). Efter att ha gott igenom den grekiska Komedin på svenskan så kunde jag se likheten och hur det stämmer in på teorin. Efter bion så hamnade vi på fest hos Jonzzo, Emus och Emilies vän. För mycket fjortisar som betedde sig "fulla" och några timmar senare så begav vi oss hem för att sova. Idag så var det shopping á la Michels önskemål :). Han fick med sig massor nytt hem ju! Trevlans, efter lite middag hemma hos mig så bar det av för honom hem och nu sitter jag ensam. Päronen är på Ekerö hos någon vän, eller nu har de hunnit åka iväg för att leka på någon Go Cart bana med resten av familjen. Det är sådana här tillfällen jag önskar jag hade eget. Då skulle jag bara kunna ligga i lugn och ro och göra precis vad jag vill. Nu måste jag istället sitta och anpassa mig för om någon timme kommer de hem. Vill fortfarande bort från allt.. ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0