Rör på bilder.

Sitter och har Rörlig bild just nu, skolans datorer failar på publishme så jag kan inte köra mina inlägg i min stil. Får väl redigera de senare hemma. Idag mår jag illa, skakar och är rädd. Men vad är jag rädd för? Rädd för att må sämre efter dagens slut. Snälla låt oss rätta till felen och kämpa! Det var ju det du också ville när vi pratade om ifall en sådan här situation skulle stå upp. Sviken blir man bara i denna värld, varför kärlek? Äsch.. Jennifer och Monika var på besök igår, puss på lilltjejen! Hon är så sööööt! Upprepar allt man säger hihi. "va jöj ju pjeej" (Vad gör du Pierre). Hon är så underbar (ibland :P), när hon är snäll då haha. Men hon är alltid lika söt. Humöret bröt tyvärr strax därpå när hon undrade var "ichej" var :(.. ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0