Skola, skola, skola.

Sorry för att jag inte skrivit tidigare men man har inte direkt lust att sätta sig vid datorn och blogg klockan 6 på morgonen. I skolan så funkar inte heller bloggen helt normalt så jag föredrar att vänta tills jag kommer hem. Har pratat med en snäll tjej i skolan idag, kuratorn har semester tyvärr, och tyvärr så missade jag min psykologi lektion. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och hon sa vad hon tyckte om allt som hänt. Synd bara att hon tyckte inte samma som jag, visst hon har mer rätt i vad hon sa och hennes ord var mer positiva för min egen skull även om jag känner att de orden är mer negativa. Extrasynd att hon är 7 år äldre än mig, hihi.

Idag har jag bara fått i mig nästan en toast från donken, sen mådde jag illa som vanligt. På vägen hem nu så köpte jag olika joghurter. Milko Bärry Hallon/Boysenbär, Danonino Jordgubb och en RisiFrutti Hallon! Liiite godis fick också följa med, haha. Men de var inte så lockande i alla fall. Milko Bärry smakade helt okej :). Jag ska ta och jobba upp mig till min aptit med dessa saker just nu. Måste vänja magen vid mat igen tror jag.

Får inte träffa Lucifer imorn i alla fall :( tråkigt, hoppas jag får det snart igen! Kollar på Oprah lite halvt här så ska fortsätta att slappa lite nu. Puss, kommentera gärna!.. ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0