'sup?

Hej svej från Stadsbiblioteket! Sitter här en stund, försökte mig på lite llugn och ro men det är typ bara lugnt här. Ingen ro direkt.... Man hör folk prata och telefoner ringa och bajs. Var kan jag få rymdtystnad!!!? Hehe, kom gärna och sällskapa mig :).Vägen hit var ju också kaos. Vi, jag och 1000 främlingar >.<,  vart instängda i tåget och sedan utsläppta efter ett långt tag. Vi kom inte ens en station bort :P. Med nästa tåg så kom jag då hela vägen till Rådmansgatan ^^.

Saker som skall göras ganska snart:

1. Jobba. <- Lördag
2. Fira pappa. <- Lördag
3. Cino4 med mamma och Pierre. <- Söndag
4. Träna till psykologi provet. <- Måndag
5. Trafikläxa. <- Måndag
6. Sjukgymnast. <- Tisdag
7. Skriva tal till Svenskan angående att få matkort istället för skolans lunch. <- Onsdag
8. Träna till matteprovet. <- Onsdag
9. Cyberdagen. <- Torsdag
10. Engelska Thriller Story tillsammans med Sara. <- Fredag v. 40

.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0