Tjo...darling.

Fortfarande sjuk men tror att jag kommer att komma till skolan i alla fall eftersom att jag är ju sådan som inte gillar att missa skolan :/. Mina nya teknikgrejer funkar nice, lär mig fortfarande mobilens funktioner ^^. Ska strax maila iväg engelska läxan. Förresten, igår sov jag hos min syrra Monika :D! Agneta sov också över, och vid halv 1 på natten satt vi och åt McDonalds mat efter att Monikas man köpt hem till oss hehe. Vi skrattade mycket och det var mys, hoppas det görs om. På fredag blir det troligen mys hos Ronja! Hehe, tur att jag har remsa ifall det blir så :). Dock tror jag inte att den räcker fram och tillbaka men ska nog planka på dit vägen och stämpla på hemvägen ^^.

Aja, nu ska det bli pluggande :). Puss.. ♥

Kommentarer
Postat av: sara

Syskon/systermys är ..mys :D

2008-09-07 @ 17:34:26
URL: http://lilltanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0