Trötter...butter.

God morgon ni pigga och trötta! Jag är en av de riktigt trötta idag >.<. Igår kväll så var d et släktträff hos Michels päron, skoj. Kul att det var så lätt att slappna av och så självklart überkul när de berätta pinsamheter om Mich XD. Föreställ er en 3årig blond Michel med en islandströja, jeans och blå tuppkam! Hihihi...underbart<3.

Skippar Rörlig Bild idag eftersom att jag ska sitta och jobba med svenska talet istället, som jag helt glömt bort. Fy på mig! Hur som helst så mår jag inge vidare egentligen :/. Ont i magen och känner mig smått spyfärdig. På Torsdag så ska jag filma flickorna på Skärholms Gymnasiet :D! Hoppas att alla 3 kommer vara där, pigga och alerta. Tror jag ska ta en sväng förbi Norsborg idag och sedan en sväng förbi pappa. Idag blir det också mycket pluggande inför matteprovet som är imorgon! Spännande. Ne men nu ska jag jobba med Svenskan.

Puss på alla flickor mina och mest på min lilla sockersöte Zlatan som sover där hemma.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0